• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
✔ levering ✔ Grote voorraad ✔ Persoonlijk advies ✔ Je bestelling afhalen kan op afspraak van ma - vr. Bel naar +32 936 913 81 of Mail naar sales@bollaert.info
IBC Container staging

IBC Container staging

✔ Levering in gans België!

✔ Persoonlijk advies

✔ Grote voorraad

  • Onze producten
    • Al onze IBC containers
    • IBC vernieuwd
    • IBC gereinigd
    • IBC ongereinigd
    • IBC accessoires
  • [contact_badge_dutch] Contact
    icons8-shopping-cart-48 Winkelmand
Start | Leveringen

Leveringen

  • Onze ibc containers worden geleverd met een leverkost die je kan bekijken op de productpagina. Hoe meer ibc containers je koopt, hoe lager de transportkost/ibc container.
  • Je mag er op rekenen dat ook jouw bestelling straks netjes voor je woning of op de werf afgeleverd wordt.
  • Onze producten zijn net iets zwaarder en groter dan een boek of een laptop. Daarom wordt de levering uitgevoerd met een vrachtwagen die voorzien is van een laadklep.
  • Levering met een vrachtwagen met kraan is niet mogelijk. De container wordt naast de vrachtwagen geleverd. Moet je de container na de levering verplaatsen? De containers zijn compact en wegen niet veel. Je kan ze dus makkelijk met twee of meerdere personen verplaatsen.
  • Over een verharde ondergrond, kan je:
    • bijvoorbeeld ook gebruik maken van één of meerdere “verhuiskarretjes”.
    • gebruik maken van een transpallet.
  • Om zijn latere leveringen niet in het gedrang te brengen, kan de chauffeur niet helpen hierbij.
collage-transport-low-1024x752.png

Vanaf welk moment wordt de levering gepland?

Als een product op voorraad is, plannen wij de montage en de levering na de ontvangst van je bestelling en betaling.

Hoe snel en wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Toebehoren en ibc containers tot en met 2 stuks, worden via een externe partner geleverd. De gemiddelde leveringstermijn voor dergelijke stock producten bedraagt tussen de 2 en 4 werkdagen na de ontvangst van je bestelling én betaling.
  • De levering vanaf 3 stuks plannen we zelf in. De gemiddelde leveringstermijn voor deze stockproducten bedraagt tussen de 4 en 10 werkdagen na de ontvangst van je bestelling én betaling. Gemiddeld 2 dagen op voorhand ontvang je op het mailadres waarmee je bestelde, een voorstel tot leveringsdatum. Om ongeveer het tijdstip van de levering te weten, kan je ons vanaf de namiddag voor de leverdag contacteren via mail of telefoon.

Vaak gestelde vragen

Kan ik mijn container laten leveren op een zelf gekozen dag of tijdstip?

De dag of het tijdstip van de levering kan niet gekozen worden. Heb je een specifieke leveringstermijn in gedachten, vermeld dit dan duidelijk bij de bestelling.

Waar wordt de container afgezet?

De container wordt naast de vrachtwagen geleverd. Moet je de container na de levering verplaatsen? De containers zijn compact en wegen niet veel. Je kan ze dus makkelijk met twee of meerdere personen verplaatsen.

Over een verharde ondergrond, kan je:

  • bijvoorbeeld ook gebruik maken van één of meerdere “verhuiskarretjes”.
  • gebruik maken van een tranpallet.

Om zijn latere leveringen niet in het gedrang te brengen, kan de chauffeur niet helpen hierbij.

Kan ik mijn ibc container bij jullie komen ophalen? Wanneer kan dit?

Bij het bestelproces, kan je ervoor kiezen om zelf je bestelling af te halen in onze vestiging te Wetteren. Van zodra wij de bevestiging van je bestelling en betaling ontvangen hebben, contacteren wij je zelf via mail of telefoon om een afspraak in te plannen. Afhalen is iedere werkdag mogelijk, niet tijdens het weekend of op feestdagen.

Kan ik het leveringsadres nog aanpassen?

Het leveringsadres staat vermeld in zowel de orderbevestiging/pro forma factuur, als in de (automatische) mail bij het plannen/opvolgen van de levering. Merk je een fout, gelieve ons dan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Bij het (te) late verwittigen hiervan, kunnen bijkomende kosten in rekening gebracht worden.

Wat moet ik doen als mijn zending beschadigd is?

Als je schade vaststelt bij de levering, dan dien je dit te noteren op de leveringsbon van de chauffeur, of je kan de levering weigeren. Als je na levering nog schade vaststelt die onmogelijk zichtbaar was bij de levering, dien je deze binnen de 24 uur na de levering te melden, bij voorkeur schriftelijk en vergezeld van een (paar) foto(‘s) van de schade.

Beschikken jullie over een kraanwagen?

Levering met een vrachtwagen met kraan is niet mogelijk. De levering wordt uitgevoerd met een vrachtwagen die voorzien is van een laadklep

Mijn adres is niet bereikbaar voor een (grote) vrachtwagen. Wat nu?

Contacteer ons vrijblijvend voor je je bestelling plaatst. Onze logistieke verantwoordelijke bekijkt jouw vraag, eventueel in overleg met onze logistieke partners. Met onze jarenlange ervaring vinden we altijd een gepaste oplossing. Het gezond verstand primeert hier.

Footer

Ons bedrijf
  • Contacteer Bollaert
  • Over ons
  • Privacy beleid
  • Cookie instellingen
  • Cookie Policy
  • Algemene voorwaarden
Informatie
  • Veelgestelde vragen: ibc-containers
  • Werfwater aanbieden
  • Creativiteit met IBC containers
  • Leveringen
  • Afhalingen
Betaal veilig, gemakkelijk en snel!
  • Mode de paiement MasterCard
  • Mode de paiement Visa
  • Mode de paiement Maestro
  • Mode de paiement Bancontact
  • Payer par virement bancaire

sales@bollaert.email | Tel. 09 369 13 81 | BTW BE 0730 881 637

Copyright © 2025 | IBC-container.be | Koningin Astridlaan 63 | BE 9230 Wetteren

IBC Container staging
Cookie Consent

Op deze website gebruiken we cookies en soortgelijke functies om informatie over het eindapparaat en persoonlijke gegevens te verwerken. De verwerking wordt onder andere gebruikt voor het integreren van inhoud, externe diensten en elementen van derden, statistische analyse/meting, gepersonaliseerde reclame en de integratie van sociale media. Afhankelijk van de functie worden gegevens aan derden doorgegeven en door hen verwerkt. Deze toestemming is vrijwillig, niet vereist voor het gebruik van onze website en kan op elk moment worden ingetrokken door onderaan op Cookie-instellingen te klikken.

Functioneel Always active
Technische opslag of toegang die de functionaliteit van de website of app ondersteunt, b.v. taal instellingen.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden of om de gebruiker op een website of over meerdere websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Instellingen
{title} {title} {title}